Organizacja Women's Tennis Association wystartowała z nową globalną kampanią promocyjną. "Silne jest piękne" - tak brzmi główne hasło tej akcji, której celem jest propagowanie kobiecego tenisa. Bierze w niej udział kilkadziesiąt zawodniczek, wśród których znalazły się: liderka rankingu - Dunka polskiego pochodzenia Caroline Wozniacki, wiceliderka - Belgijka Kim Clijsters, Ana Ivanovic czy reprezentantka Polski - Agnieszka Radwańska.
- By dotrzeć na szczyt tak wyczynowego sportu, jakim jest tenis trzeba opanować wiele elementów, jak siła charakteru, silna wola, czy dyscyplina. Dla mnie ta kampania pokazuje właśnie tą wewnętrzną siłę zawodniczek w piękny sposób - powiedziała o kampanii WTA Wozniacki.
Kampania obejmuje promocję w Internecie, telewizji i prasie. Na przestrzeni najbliższych dwóch lat zostanie przedstawiona na 80 światowych rynkach. Pierwsze spoty pojawią się w pozostałych mediach pod koniec miesiąca, a kumulacją akcji będzie kończący sezon turniej WTA Championships w Stambule.