Logo

"Silne jest piękne" - kampania promująca tenis to soft-porno?

W maju wystartowała globalna kampania reklamowa organizacji Women's Tennis Association. Celem akcji "Strong is Beautiful" ("Silne jest piękne") jest propagowanie kobiecego tenisa. Bierze w niej udział kilkadziesiąt zawodniczek, wśród których znalazły się m.in. Caroline Wozniacki, Kim Clijsters czy Agnieszka Radwańska. Materiał przedstawia walory wysportowanych pań, co nie wszystkim przypadło do gustu.

"Silne jest piękne" "Silne jest piękne"

Zdaniem Nicole LaVoi, która w University of Minnesota bada udział kobiet w sporcie, spoty kampanii "Silne jest piękne" przypominają soft-porno. Ponadto AD Week informuje, że według krytyków akcja nie tylko nie zachęca do uprawiania tenisa, ale wywołuje u młodych zawodniczek kompleksy.
Kampania obejmuje promocję w Internecie, telewizji i prasie. Na przestrzeni najbliższych dwóch lat zostanie przedstawiona na 80 światowych rynkach. Pierwsze spoty pojawiły się pod koniec maja, a kumulacją akcji będzie kończący sezon turniej WTA Championships w Stambule.Zobacz także: "Silne jest piękne" - ruszyła kampania promująca tenis w kobiecym wydaniu »

"Silne jest piękne" "Silne jest piękne"
"Silne jest piękne" "Silne jest piękne" "Silne jest piękne" "Silne jest piękne" "Silne jest piękne"

2011-07-09 - D. Pęgiel

0

Komentarze do:
"Silne jest piękne" - kampania promująca tenis to soft-porno?

Podobne artykuły i galerie